Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

duminică, 18 decembrie 2011

EXERCITIU DE IERTARE DEPLINA

 Dragii mei, Am primit - prin Laura- de la Sinele reunite, acest exercitiu de  iertare deplina care ne este necesar in acest Acum. Daca rezonati, cu drag vi-l oferim:

 " Atunci cand ne iertam pe noi , deplin, avem puterea de a ierta si pe cei din jur. Cand ceva ne mai irita la altii, inseamna ca aceasta iertare nu ne-am dat-o pe deplin si nu ne-am binecuvantat.

  Acum e momentul echilibrarii tuturor vietilor noastre, ajutandu-ne astfel pe noi dar si pe cei din jurul nostru.

             EXERCITIU DE IERTARE DEPLINA :

-Puneti intr-o farfurie :  cateva seminte ( de orice fel),putin zahar,putina faina, un pic de ulei si un pic de apa si alaturi, aprindeti o lumanare = acest melanj reprezinta esenta pamantului.
- Imaginati-va ca de la acest amestec, pleaca radacini energetice pana in inima mamei Pamant.
- Din inima  voastra sacra, prin talpi, pleaca alte radacini energetice catre inima mamei Pamant, intalnindu-se acolo cu esenta  trimisa din farfurie. Iubirea voastra este ca o flacara aprinsa de voi si aceasta flacara/foc/iubire.. genereaza din inima mamei Pamant, un foc purificator care se ridica....prin radacinile voastre, ... catre voi..... dar constientizati ca acest foc purificator actioneaza de la prima voastra manifestare, de la Creator, matrita/originea voastra......... si acest foc purificator ajunge la toate entitatile cu care voi ati intrat in contact, ..... de la inceputuri...pana Acum.....
                   Fiind in inima sacra  DECIDETI:
 ACUM, IN MOMENTUL DE ACUM, ..PURIFIC TOATA EXISTENTA NOASTRA..... A TOT CE AM FOST.... E MOMENTUL ELIBERARII DE TOT CE A FOST SI M-A TINUT IN LOC........ E MOMENTUL IERTARII PERSONALE...DEPLINE....E MOMENTUL IN CARE SA-MI FOLOSESC ARIPILE ... SI SA MA INALT CAT POT DE MULT....PANA LA MAMA/TATA CREATOR..... SI SA MA CONTOPESC ACOLO.....CU ESENTA ESENTELOR....CU  IUBIREA ADEVARATA.... CU ACCEPTAREA... CU IERTAREA DEPLINA.... CU INTELECIUNEA..... AI APOI CU CUNOASTEREA.................
-DIN ACEST MOMENT M-AM IERTAT DEPLIN SI SUNT CAPABIL SA IERT PE ORICINE DIN FATA MEA SI PRIN ACEASTA IERTARE... SA DESCHIDEM NOI DRUMURI ..PENTRU NOI TOTI... SPRE INNALTARE... SPRE CEL MAI INALT STRAFUND AL INIMII SACRE........ LAS INIMA SACRA SA VIBREZE IN IUBIRE.... CONSTIENTIZEZ  CA TOTI STRAMOSII SUNT AICI ( DIN NEVAZUT, DIN INTERIORUL PLANETEI, DIN ALTE GALAXII) CA EI SUNT TOTI CEI CARE AU PUS BAZELE ACESTEI PLANETE TERRA SI AU INCEPUT VIATA AICI PE PAMANT ( IMPREUNA , NOI TOTI SUNTEM ACESTI STRAMOSI).......
- CONSTIENTIZEZ CA NOI TOTI SUNTEM UNUL...- LA NIVEL DE INFINIT-.. SI PERMITEM SA ACTIONAM IN IUBIRE PURA- GENERATA DE IERTAREA DEPLINA A NOASTRA... SI DE MARELE BINE FACUT PRIN ACEASTA IUBIRE..... ..PENTRU PLANETA... SI PENTRU TOTI CEI IMPLICATI IN ACTIUNILE NOASTRE DE-A LUNGUL TIMPULUI .........
                          SI ASA ESTE!!!!!!
 Constientizam deasemni ca am iertat ,... am binecuvantat totul si ca toate actiunile noastre..- din toate vietile- fac parte din coroana noastra regala ce o purtam......... si ca Acum am luminat toate vietile noastre....... le-am transmutat in Lumina si Iubire... si ..... ne-am incununat de lauri....."
                      Ne multumim pentru ce am devenit Acum, ne binecuvantam si...... sarbatorim.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.