Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

vineri, 20 ianuarie 2012

LEGEA KARMEI ȘI A IERTĂRII din Florance Scovel Shinn

Crista Mădălina Marin din Florance Scovel Shinn2:46pm Jan 20

LEGEA KARMEI ȘI A IERTĂRII

OMUL NU PRIMEȘTE DECÂT CEEA CE DĂ. 
JOCUL VIEȚII ESTE UN JOC AL BUMERANGULUI. 
Ceea ce un om crede (și manifesta prin actele sale, cuvintele sale) se va maifesta mai devreme sau mai tarziu cu o precizie uimitoare.
Iata LEGEA KARMEI (karma înseamnă în limba sanscrită: 'întoarcerea', cu sensul de bumerang, răsplata, reacțiune). 'TOT CEEA CE OMUL SEAMĂNĂ, VA CULEGE.'
Una dintre prietenele mele mi-a povestit următoarea, întâmplare care ilustreaza această lege:
'Mătușa mea m-a ajutat să mă debarasez de karma mea; căci orice vei spune, cineva ți-o va repeta. Sunt adeseori iritabilă când mă întorc acasă și, într-o zi, i-am spus mătușii mele, care îmi vorbea în timpul cinei: 'Ajunge cât ai vorbit, vreau să mănânc în liniște!'. 
A doua zi, dejunam cu o doamnă careia doream sa-i fac o impresie bună. Vorbeam cu pasiune, când ea îmi spuse: 'Ajunge cât ai vorbit, vreau să mănânc în liniște!'
Prietena mea a ajuns la un nivel ridicat de conștiință, prin urmare Karma sa acționeaza mai prompt decât pentru o persoană care s-ar afla doar în planul mental.
CU CÂT ȘTIM MAI MULT, CU ATÂT AVEM O RĂSPUNDERE MAI MARE!! 
Deci cel care cunoaște Legea Spirituala și nu o pune în practica, suferă în mod teribil consecințele! 
'Teama de Dumnezeu (de Legea cauza-efect, actiune-reactiune) este începutul înțelepciunii.' 
Daca noi întelegem că cuvantul 'DUMNEZEU' ÎNSEAMNĂ 'LEGE DIVINĂ', multe pasaje din Biblie ni se vor clarifica.
'Razbunarea este a Mea, și a Mea e răsplata!', spune Dumnezeu (Legea). Dar sa fie clar ca Legea este cea care se răzbună, și nu Dumnezeu! Dumnezeu îl vede pe om perfect 'creat dupa imaginea (imaginatia) Sa' si dotat cu 'puterea stăpânirii de sine'.
Iata ideea perfectă despre om, cum este înregistrată în Înțelegerea Divină, așteptând ca omul s-o recunoasca, căci el nu poate fi decât așa cum se vede el însusi si nu poate deveni altceva decat ceea ce se vede el însusi că devine.
Noi vedem mai întai succesul sau esecul, bucuria sau durerea înainte de a aparea ca scene create de imaginatia noastra. Noi am observat aceasta la mama care îsi imagineaza boala copilului ei, la sotia care 'vede' reușita sotului sau. 
Iisus Hristos a spus: 'Veţi cunoaște Adevărul și Adevărul vă va elibera'
Astfel noi constatăm ca LIBERTATEA (care ne salveaza din conditiile nefericite) PROVINE DIN CUNOAȘTERE, respectiv DIN CUNOAȘTEREA LEGILOR SPIRITUALE.
Ascultarea precede comanda si LEGEA DIVINA ASCULTA DE CEL CARE O RESPECTA. Legea electricitatii trebuie sa fie cunoscută înainte de a servi omului. Daca este folosita cu ignoranta, ea devine inamicul lui mortal. La fel si cu Legea spirituală! 
O doamna cu o vointa puternica, dorea să posede o casa apartinand unor cunostinte si deseori îsi construia imagini mentale în care se vedea locuind în aceasta casa. După câtva timp, proprietarul muri si ea intra în posesia acelei case. 
Cativa ani mai tarziu, învațând sa cunoasca Legea spirituala, ea ma întreba: 'Crezi ca am contribuit la moartea acelui om?' 'Da', i-am raspuns. 'Dorinta ta era atât de puternică, încât a măturat totul; dar ai platit datoria Karmica. Sotul tau, pe care îl iubeai atât de tandru, a murit la scurt timp dupa aceea, si aceasta casa a fost pentru tine 'un cal troian'. Totusi, nici primul propietar al acestei case, nici sotul ei n-ar fi putut sa fie afectati de gandurile acestei persoane, daca ar fi fost ancorati în Adevar, dar ei erau amândoi sub incidenta legii Karmice (fiind ignoranti). Aceasta doamna, care dorea atat de mult acea casa, ar fi trebuit sa spuna: 'Spirit Infinit, dă-mi casa care mi se cuvine, tot atât de minunata ca aceasta, și care este a mea prin drept Divin!'
Alegerea Divina i-ar fi dat satisfacție perfectă și ar fi adus fiecăruia binele lui. Modelul Divin este singurul cu care se poate lucra pe deplin sigur.
Dorinta este o forta formidabila, dar trebuie ca ea sa fie canalizata în mod convenabil, în caz contrar instalandu-se haosul.
OMUL NU TREBUIE SA CEARĂ NICIODATA ALTCEVA DECÂT CEEA CE ÎI APARTINE PRIN DREPT DIVIN! 
Dar sa revenim la exemplul nostru: daca doamna respectiva ar fi repetat mental: 'Daca aceasta casa pe care o doresc este a mea, eu nu pot s-o pierd; dar daca nu-mi aparține, dă-mi, Doamne, echivalentul ei!', proprietarul ar fi luat poate hotărârea să se mute, deci în mod armonios (daca acea casa era pentru ea alegerea Divina) casa i-ar fi revenit sau ar fi primit o alta casa, echivalentul celei dorite. Deci, ATENTIE : orice lucru căruia îi fortam manifestarea prin vointa personala este întotdeauna 'rau primit', prin urmare sortit insuccesului.
Omul a primit acest ordin precis: 'Faca-Se Voia Mea, și nu a ta!', și, lucru curios, el obtine întotdeauna exact ce-si doreste cand renunta la vointa sa personala, permitand astfel Spiritului Infinit sa acționeze prin intermediul lui. 'Stai liniștit și așteaptă cu încredere Eliberarea de la Dumnezeu' (Legea).
Alta data, o doamna a venit să mă vadă, într-o mare neliniste. Era plina de temeri, caci fiica sa decisese sa faca o calatorie foarte hazardata. Ea îmi spuse ca a folosit toate argumentele posibile, a enumerat pericolele care erau de anfruntat, si, în sfarsit, a interzis aceasta calatorie. Dar fiica ei se încapatana si dorea sa plece. Eu i-am spus acestei mame: 'Va impuneti vointa personala fiicei si nu aveti acest drept; în plus, teama nu face decat sa atraga aceasta calatorie, deoarece omul îsi atrage tocmai ceea ce îi provoaca frica.' Si am adaugat: 'relaxati-va, retrageti fixatia mentala, apoi încredintati toate acestea Iubirii Infinite si Întelepciunii, afirmand fraza Daca aceasta calatorie este înscrisa în Planul Divin, eu o binecuvantez si nu mai rezist, dar daca nu este Divin condusa, eu multumesc pentru ca ea sa fie chiar de acum inexistentă!'. Dupa câteva zile, fiica ei o anunță: 'Mama, eu am renuntat la calatoria mea', si situatia se întoarse în neantul ei originar. 
Sa învete 'sa stea linistit', aceasta pare cel mai greu pentru om. Voi reveni asupra acestei legi în capitolul despre nerezistenta.
Am sa va dau un alt exemplu despre cum RECOLTAM CEEA CE SEMĂNĂM.
Cineva a venit sa-mi spuna ca a primit de la banca o bancnota falsa. Era foarte necajita. 'Niciodata, se plangea ea, banca nu-si va recunoaste eroarea!' Eu i-am raspuns: 'Sa analizam situatia si sa cautam ceea ce v-a atras aceasta bancnota.' Ea s-a gandit o clipa, apoi a exclamat: 'Stiu, am trimis o moneda falsa unui prieten, pentru a-i face o farsa.' Astfel, prin Lege, i s-a trimis si ei o bancnota falsa, caci LEGEA CAUZA-EFECT NU STIE DE GLUMA.
Eu i-am spus atunci: 'Vom face apel la LEGEA IERTARII si vom neutraliza aceasta situatie.'
Crestinismul este fondat pe LEGEA IERTARII. HRISTOS este Cel Ce ne-a salvat de blestemul Legii Karmice. HRISTOS din fiecare dintre noi este Renașterea și SALVAREA în orice situatie discordanta. 
De aceea, eu am spus: 'Spirit Infinit, noi facem apel la LEGEA IERTARII și multumim pentru ca doamna cu bancnota sa fie sub Har Ceresc si nu sub lovitura Legii Karmei, si deci sa nu piarda acesti bani care-i apartin prin drept Divin!' 'Acum, am continuat eu, mergeti la banca si spuneti, fara teama, ca bancnota vi s-a dat din greseala.' M-a ascultat si, spre surprinderea ei, i s-au cerut scuze si i s-a schimbat bancnota cu multa curtoazie.
Asadar, CUNOASTEREA LEGII SPIRITUALE ÎI DA OMULUI PUTEREA SĂ-ȘI ȘTEARGĂ GREȘELILE. Omul nu poate forța ambianta exterioara să fie ceea ce nu este el însuşi! Daca doreste bogatii, el trebuie mai întâi sa-si constientizeze propria bogatie interioara.
Astfel, o doamna veni sa-mi ceara un tratament pentru prosperitate. Ea se interesa foarte putin de starea ei interioara, care era în mare dezordine.
Eu i-am spus: 'DACA VREI SA FII BOGATA, TREBUIE SA FII ORDONATA! TOTI CEI CARE POSEDA MARI AVERI SUNT ORDONATI în interior si în plan exterior; ORDINEA ESTE prima LEGE CEREASCA.' Apoi am adaugat: 'Cât timp nu va fi ordine la tine acasa, bogatia te va ocoli.'
Imediat, ea începu sa-si aranjeze prin casa, mutand mobilele, facand ordine în sertare, curățând covoarele, si peste putin timp realiza o importanta demonstratie pecuniara, sub forma unui dar, pe care i-l facu o ruda. Ea însăși s-a transformat, și acum îsi conduce singura afacerile, îsi supravegheaza tot ceea ce o înconjoara, asteptand în fiecare clipa PROSPERITATEA, știind ca DUMNEZEU ESTE IZVORUL CEL MAI SIGUR. 
Multi ignoră ca a da înseamna a face un plasament și că a tezauriza, a economisi în exces, duce inevitabil la pierderi!
'Cel care dă fără constrângere, va deveni mai bogat, iar cel care economiseste prea mult, va sărăci!'
Iata povestea unui domn, care dorea sa cumpere un palton îmblanit. El merse cu sotia în mai multe magazine, fara sa gaseasca ceea ce cauta. Toate paltoanele care i se aratau i se pareau de calitate inferioara. In sfarsit, i se arata unul care costa l.000 $, dar directorul magazinului consimti să i-l vândă doar cu 500 $, dat fiind ca era sfarsit de sezon. El mai avea 700 $. Ratiunea îl sfatuia: 'Nu-ti poti permite să-ți cumperi un palton asa de scump!', dar cum acest barbat era foarte intuitiv, el nu rationa niciodata. Întorcandu-se spre sotia sa, el îi spuse: 'Daca voi cumpara acest palton, voi face apoi mari afaceri!' Ea a fost de acord, dar fara entuziasm. Dupa aproximativ o luna, el primi un cec de 10.000$. Paltonul îi daduse o asemenea conștiinta a prosperitatii, încât el si-a atras-o într-adevar! Cumpararea acelui palton a însemnat un plasament care i-a atras venituri mai mari! Daca omul nu-si asculta intuitiile care-l împing să cheltuiasca sau sa dăruiasca, aceeași suma îi va scapa fara profit sau într-un mod nefericit!
O doamna mi-a povestit că în Ziua faptelor de bine (zi de sarbatoare în SUA; în ultima joi din noiembrie, întreaga America multumeste pentru binefacerile primite si comemoreaza faptele bune ale Parintilor Pilgrim, primii americani. Aceasta sarbatoare este prilejul unei petreceri fericite în familie) ea si-a anuntat familia ca nu va da traditionala cina. Avea banii necesari, dar decisese sa-i economiseasca. Urmarea fireasca: câteva zile mai tarziu, un hot patrunse în locuinta ei si fura din birou exact suma prevazuta pentru cina.
Legea Spirituala a prosperitatii sustine întotdeauna pe cel care cheltuiește fără teama, dar cu întelepciune.
De exemplu, una dintre elevele mele făcea cumparaturi însotita de nepotul ei. Copilul cerea o jucarie, dar matusa, îi raspunse ca nu are bani sa i-o cumpere. Deodata, ea îsi dadu seama ca ceda ideii de saracie, în loc sa se lase în seama lui Dumnezeu, providenta sa! Ea cumpara jucaria si, întorcan-du-se acasa, ea gasi pe strada exact suma platita pentru jucarie.
RESURSELE NOASTRE SUNT INEPUIZABILE ȘI INFAILIBILE, ATUNCI CÂND ÎNCREDEREA NOASTRA ESTE ABSOLUTĂ ! 
Dar încrederea și credinta trebuie să preceadă demonstrația. 'Facă-Se Voia Ta!' 
'Credința este esenta lucrurilor pe care le speram, evidenta lucrurilor pe care nu le vedem' - deoarece credinta mentine viziunea stabila, imaginile adverse se risipesc si 'la timpul potrivit, vom recolta, daca nu ne îndoim.' 
Iisus Hristos a adus vestea cea buna (Evanghelia) care ne învata ca exista O LEGE MAI PUTERNICA DECÂT KARMA. ESTE LEGEA HARULUI CERESC, A GRATIEI DIVINE, A IERTARII. Doar ACEASTA LEGE ÎL ELIBEREAZA PE OM de legea cauza-efect - legea consecințelor! 
'Prin Har Ceresc, si nu prin legea karmei ne vom mântui!' 
Ni se spune ca vom recolta ceea ce am semanat; dar darurile lui Dumnezeu se revarsa neâncetat asupra noastra. 'Tot ceea ce poseda Împarația, îi apartine OMului.' Aceasta stare de beatitudine continua al asteapta pe acel OM care a depasit întelegerea si gandirea muritorului de rand. Tribulatiile exista în întelegerea omului obisnuit, dar Iisus Hristos a spus: 'Fiți curajosi, Eu am învins lumea (lumescul)!'
Gândirea materialista/carnala/lumeasca este a ignorantei, adica a pacatului, a bolii si a mortii. Iisus a înteles irealitatea lor absoluta si a afirmat ca boala si durerea vor trece; si chiar si moartea, ultimul inamic, va fi învins!
Astazi, din punct de vedere stiintific, stim ca moartea ar putea fi învinsa imprimand în subconstient convingerea tineretii eterne si a vietii vesnice.
SUBCONŞTIENTUL, ACEASTĂ PUTERE FĂRĂ DIRECŢIE, EXECUTA FĂRĂ SA DISCUTE/COMENTEZE ORDINELE PE CARE LE PRIMEȘTE.
Lucrand sub directia Supraconstientului (Hristos sau Dumnezeu, Spiritul din om) 'reînvierea' corpului se va îndeplini.
Omul nu-si va pierde corpul prin moarte, ci acesta se va transforma în 'corp eteric' așa cum l-a poetizat Walt Whitman, deoarece Christianismul este fondat pe iertarea păcatelor și 'pe un mormânt gol'.

FLORANCE SCOVEL SHINN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.