Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

duminică, 8 ianuarie 2012

MOMENTUL

blue star romania <blue.star.romania@gmail.com> a scris:
MOMENTUL
Bun venit intr-o noua zi.
In fiecare zi ne trezim spre o noua zi. Iar viata este astfel incat ne da sansa sa revedem trecutul, care deja s-a dus si sa aducem tot ce am invatat din trecut, in ACUM. Iar acest fapt ne da sansa, ca pe baza tuturor relatiilor pe care le-am avut cu lumea noastra, sa faurim sau sa cream astazi un viitor mai bun. Astfel, acest moment pe care il numim ACUM, este un moment pretios. Este un moment creator si este un moment cu potential urias: sa continuam sa traim in ignoranta, sau sa ne deschidem portile constientei.
Venind in lumea umana, noi suntem tinuti in limitare, in limitarea constientei corpului. Aceasta este o limitare imensa. Hindusii spun ca exista un val de ignoranta, care acopera ochii perceptiei noastre. Un val care ne face sa vedem altceva (decat realitatea), iar valul se numeste Maya. Valul Mayei acopera sufletul atunci cand intram in dimensiunea umana. Este un val atat de puternic, incat noi credem ca suntem acest (corp fizic), cand de fapt nu suntem. Asa ca noi ne indreptam spre ziua noastra in aceasta limitare a constientei umane.
Credem ca ne este foame, cand doar corpului fizic ii este foame. Uneori, sufletul care nu poate fi niciodata flamand, devine atat de identificat cu corpul, incat sufletul simte foamea; cand de fapt, corpul este flamand. Si astfel, intreaga fiinta devine acaparata de cautarea hranei- cand doar corpul este flamand. Dar cand incepem sa vedem ca doar corpul este infometat, atunci noi putem amana (foamea) pentru mai tarziu, daca este necesar. Sau putem sa alegem cu ce sa ne hranim corpul si sa nu fim condusi de ceea ce vrea corpul, in virtutea obisnuintei sale.
Este un lucru atat de important sa fiti capabili sa percepeti constienta sufletului ca fiind distincta de cea a corpului. Iar acest lucru este inceputul perceptiei spirituale. Astfei, in fiecare zi, prin lumea si simturile noastre fizice (care sunt simturile dominante, pentru ca lumea grosiera le creaza zilnic; prin simturile noastre fizice noi auzim, mirosim, gustam, atingem, vedem), sunteti acaparati in trairea fizica. Cand corpul este supus influentelor, este foarte mare nevoie ca noi sa ramanem in constienta sufletului. Si sa observam cum este corpul influentat; ce vrea corpul sa faca. Iar apoi, sa determinam de la nivelul sufletului, prin ce si cum sa angajam corpul pe parcursul zilei.
Iar nivelul sufletesc are puterea reamintirii; a reamintirii tuturor lucrurilor bune de ieri. Si sa aduca inapoi energia acelei amintiri, sa serveasca unei noi zile, fara sa piarda puterea de ACUM. Acesta este un moment atat de important. Dar unii dintre noi traiesc vazand foarte putin, cand este atat de mult de vazut. Chiar si in timpul conversatiilor noastre, cand este atat de mult de explorat, noi comunicam minimal, fara sa exploram cu adevarat. Iar Universul pune la dispozitie mari sanse in fiecare moment, numai de am fi in stare sa vedem aceasta.
Cu cat devenim mai constienti, cu atat mai multe sanse avem sa vedem in fata noastra. Iar abilitatea de a fi mai constienti este intotdeauna un lucru valoros. Pasarile canta iar noi nu le vedem. Natura isi ofera frumusetea in fiecare zi prin florile pe care le vedem, prin lucrurile minunate din jurul nostru; dar noi nu remarcam aceasta. Noi suntem atat de impotmoliti in ieri, sau in gandurile de viitor, incat pierdem minunatia de astazi. Pierdem sansele de astazi; si sunt atat de multe sanse in jurul nostru. Sanse de a fi generosi, sanse de a schimba lucrurile din jur, sanse de a va dezvolta, dar voi nu remarcati aceasta. Fiecare zi este bogata in oportunitati.
Dorinta mea proprie, in fiecare zi, este sa vad fiecare oportunitate care exista in fata mea si sa nu o pierd. Pierderea este atat de rapida… Asa ca eu, in ascultarea mea am mult entuziasm, ascult cu multa grija fiecare persoana, cautand posibilitatile de a servi. Privesc spre lumea mea pentru a o face mai minunata, pentru a-i crea o structura mai minunata-  privesc fiecare lucru cu entuziasm. Caut fiecare oportunitate sa fac pe cineva sa zambeasca, sa-l fac fericit, sa-i inalt constienta. Si imi observ gandurile si emotiile, astfel incat sa le mentin in forma optima atunci cand intampin lumea mea.
Si aceasta este dorinta mea in fiecare moment cand ma trezesc, precum si de-a lungul zilei. Cum am ajuns aici? Aceasta a fost dintotdeauna dorinta mea, si am urmarit-o. Aceasta pentru ca am crezut in existenta acestei oportunitati.  Am crezut ca viata fizica nu este finalul, sfarsitul a toate. Si am urmarit ceea ce stiam ca exista, pana ce am gasit. Si gasind, am trait in ceea ce am gasit, in fiecare moment. Si aceasta, pentru mine este libertate. Acea sansa de libertate exista in fiecare zi in viata noastra. Dar noi alegem altceva; alegem sa vedem inferiorul, cand exista superiorul. Alegem sa vedem banalul, cand exista extraordinarul.
Ati dori sa va deschideti astazi ochii mai mult, sa vedeti mai mult? Ati vrea sa cautati activitati pe care le-ati putea face, prin care sa va exprimati amabilitatea ? Noi cautam sanse de a ne inalta constienta. Ati vrea sa incercati sa stati mai mult in constienta sufletului- acolo unde ochii se lumineaza de bucurie, unde fiecare pas este un salt? Ati vrea sa auziti cantecul pasarilor? Ati vrea sa vedeti minunatia vietii? Ati vrea sa vedeti cum lumea ne saluta in fiecare zi, in minunatele ei feluri? Si sa ne armonizam cu acestea?  Noi, de asemenea, putem saluta lumea noastra.
Aceasta este sansa unei noi zile. Acesta este spatiul in care eu sunt fericit sa traiesc. Si acesta este spatiul pe care eu vi-l ofer zilnic. Sa aveti o zi minunata cu totii.  Namaskar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.