Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

miercuri, 16 mai 2012

RETETA - “COLONHELP” – de facut in casa



      (130 roni- in farmacii si plafare – 500 gr.)
 
Compozitie reteta:
 
Seminte de in – 500 gr.
Tarate psyllium ( tarate de ovaz ) – 300 gr.
Chimen – 70 gr.
Argila- 20 gr.
Patrunjel frunze uscate – 20 gr.
Oregano boabe – 20 gr.
Coriandru boabe – 20 gr.
 
 
Se risneste/mixeaza totul si se amesteca.
Se consuma 1-3 ligurite dimineata pe stomacul gol, cu 200 gr. iaurt, sana sau suc de fructe, timp de 3 luni pentru cura de detoxifiere.
O ora dupa nu se consuma nimic. Se consuma 1,5 l apa pe parcursul unei zile.
Scade colesterolul, glicemia, alunga oboseala si stressul, stimuleaza imunitatea, trateaza hemoroizii, previne alergiile si eczemele, ajuta ficatul obosit, reduce aciditatea gastrica, previne cancerul de colon.
Pentru slabit, se consuma si seara, deci se inlocuieste masa de dimineata si seara cu colonhelp.
 
Sa va fie de folos!

5 comentarii:

  1. Foarte interesant! O data am folosit si eu Colonhelp, nu stiu sincer cat de mult m-a ajutat, dar reteta aceasta mi se pare mai de bun simt :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am folosit , si m-am simtit bine ,acum am inceput din nou , se face in primavara si in toamna .

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am folosit , si m-am simtit bine ,acum am inceput din nou , se face in primavara si in toamna .

    RăspundețiȘtergere
  4. Suna interesant vreau sa incercat chiar de maine pentru mama mea , se lupta cu kg ( are 124 ) si numai stim çe sa facem medicii ne zic sa slabim Dar ne Costa scump la sala si diètele végétale sunt atat de scumpe..... Dar cu cite kg ati slabittttttt cu aceasta reteta, doamna, ? Cea de la colonhelp Costa f mult ...Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut si eu acum vreo 3 ani si m am simtit bine. Pentru mama dumneavoastra e foarte importanta si miscarea. Pe net se gasesc foarte multe programele cu exercitii de facut acasa , mult succes

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.