Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

duminică, 29 iulie 2012

Mergeti la vot! DE CE?


Tocmai am fost la un festival despre renastrerea planetei unde am intalnit oameni veniti de la capatul lumii ca sa ne previna in legatura cu cat de important este sa devenim preocupati de tara noastra si sa mergem la vot...
despre riscul ca daca cel ce acum e la putere ramane acolo ajunge sa fie nu doar impotriva senatului si guvernului  ci si a poporului care acum vrea sa il dea jos...
ei spuneau ca inlocuind acest om cu un altul pe care sa il simtim, vom evita un razboi civil...!

nu prea vad pe cine am putea alege din ce ni se ofera insa daca nimeni nu iese in fata dintre cei care ar pune suflet pentru tara aceasta asta avem fiindca atata ne este gradul de ignoranta


Nu am obiceiul sa iau de bun ce spun altii ci sa simt. De data asta simt un imbold mare sa merg la vot dinainte de a afla de la mayasi cat de important e sa mergem... si chiar si asa voi simti si ma voi ruga sa fiu inspirata ce sa votez, iar daca va fii cel ce deja este asa o sa votez, insa daca nu macar am dat curs prezentarii mele la vot, exprimarii vointei divine si a dreptului meu de a exprima aceasta voie lasandu-ma inspirata si ALEGAND SA TREC CU PALMA PESTE NUMELE LOR SI SA VAD ACRE DIN EI ESTE CEL PE CARE PALMA MEA IL VA ALEGE, IL VA SIMTI
Multa inspiratie tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.