Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

luni, 14 aprilie 2014

Instalarea Iubirii...

Asistenţa tehnică: Da, cu ce te pot ajuta ?

Clientul: Păi, după multă gândire şi judecată, am decis să instalez Iubirea. Poţi să mă ajuţi in acest sens?
Asistenţa tehnică: Da. Pot să te ajut. Eşti gata să începi ?

Clientul: Păi, nu am prea mari înclinaţii tehnice, dar cred că sunt gata. Ce fac mai întâi?

Asistenţa tehnică: Primul pas este să-ţi deschizi Inima. Ţi-ai localizat Inima?

Clientul: Da, dar sunt alte câteva programe care funcţionează acum. E în regulă să instalez Iubirea în timp ce ele merg?

Asistenţa tehnică: Ce programe merg?

Clientul: Să văd... am Rănire din Trecut, Preţuire de Sine Scăzută, Ranchiună şi Resentiment care rulează acum.

Asistenţa tehnică: Nici o problemă, Iubirea va şterge treptat Rănile din Trecut din sistemul tău de operare curent. Poate rămâne în memoria ta permanentă, dar nu va mai produce probleme celorlalte programe. Iubirea eventual va rescrie peste Preţuirea de Sine Scăzută un modul al său numit Înaltă Preţuire de Sine. Totuşi, trebuie să dezinstalezi complet Ranchiuna şi Resentimentul. Aceste programe împiedică Iubirea să se instaleze complet. Poţi să le scoţi pe acestea?
Clientul: Nu ştiu cum să le scot. Poţi să-mi spui cum?

Asistenţa tehnică: Cu plăcere. Accesează meniul de Start şi caută Iertarea. Foloseşte acest program de câte ori este necesar până ce Ranchiuna şi Resentimentul au fost şterse complet din sistemul tău de operare.

Clientul: Bine, s-a făcut! Iubirea a început să se instaleze. Este normal?

Asistenţa tehnică: Da, dar acesta este doar programul de bază. Ai nevoie să începi să te conectezi cu alte Inimi ca să poţi actualiza.
Clientul: O! Am deja un mesaj de eroare care spune: „Eroare – Programul nu rulează pe componente externe”. Ce să fac?
Asistenţa tehnică: Nu-ţi fă griji. Asta înseamnă că programul Iubire este setat să ruleze pe Inimi Interne, dar nu a rulat încă pe Inima ta. În termeni mai puţin tehnici, înseamnă simplu că trebuie să te Iubeşti pe tine înainte de a putea să-i Iubeşti pe alţii.
Clientul: Deci, ce trebuie să fac?

Asistenţa tehnică: Deschide Acceptarea de Sine; apoi dă click pe următoarele fişiere: Iertare de Sine, Realizarea Valorii Tale şi Recunoaşterea Limitărilor Tale.

Clientul: Bine, s-a făcut.

Asistenţa tehnică: Acum, copiază-le în directorul „Inima Mea”. Sistemul va rescrie orice fişiere conflictuale şi va începe să repare programele defectuoase. De asemenea, trebuie să ştergi Critica de Sine din toate directoarele şi să goleşti coşul pentru a fi sigur că s-a dus complet şi nu mai revine niciodată.

Clientul: Am reuşit ! Hei ! Inima Mea se umple cu fişiere noi. Zâmbetul joacă pe monitorul meu şi Pacea şi Mulţumirea se copiază peste tot în Inima Mea. Este asta normal ? 

Asistenţa tehnică: Uneori. Altora le ia ceva timp, dar eventual reuşesc la momentul potrivit. Deci, Iubirea este instalată şi merge. Încă un lucru înainte să închidem. Iubirea este la Liber. Dă-o împreună cu diferitele sale componente oricui. Ei la rândul lor o vor împărtăşi cu alţii şi îţi vor întoarce unele componente înapoi la tine.

Clientul: Mulţumesc-u-Ti Doamne!

Draga mea, iti trimit acest "PROGRAM DE RESETARE" cu bucuria cu care l-am primit.
De data aceasta, eu sunt in calitate de "CLIENT" si tare minunat mi se pare a fi...
Daca toti "CLIENTII" mei ar incerca acest sentiment, nici unul nu am trai aceasta viata degeaba, iar "ASISTENTA TEHNICA" ne-ar trimite drept bonus...direct... FERICIREA!
Sa ai o seara pe masura celor ce ti le doresti cu adevarat!
Cu mult drag, Ioana

Multumim Ioana pt acest minunat mesaj si celor ce l-au compus...

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.