Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

joi, 16 octombrie 2014

ASCULTA-TI SUFLETUL - LISE BOURBEAU

Data inceput: Vineri, 31 Octombrie 2014

Cine este Lise Bourbeau?
Una dintre cele mai influente personalitati ale continentului nord-american, Lise Bourbeau este autoarea unei filozofii de viata numita « Asculta-ti Corpul », care a generat o adevarata miscare la nivel mondial.
La inceputul anilor ’80, Lise Bourbeau parea a fi un om implinit: era cel mai bun director de vanzari din America de Nord, era casatorita si avea trei copii minunati.
Dar nu avea inca raspunsul la intrebarea: « Ce ii impiedica pe oameni sa fie fericiti ? » - raspuns a carui cautare i-a schimbat destinul.
In acea perioada, Lise a inceput pe cont propriu un studiu de mare anvergura, in urma caruia in 1982 a aparut prima ei carte, best-sellerul « Asculta-ti Corpul ». « Asculta-ti Corpul » contine o filozofie de viata ce vizeaza in acelasi timp binele fizic, emotional si mental, precum si legatura dintre ele. Succesul urias al cartii a determinat-o sa infiinteze un centru prin care sa impartaseasca si altor oameni viziunea ei despre adevaratele cauze ale bolilor si suferintelor.
De-a lungul timpului, peste 40.000 de cazuri au primit consiliere si peste 80.000 de cursanti si-au schimbat viata in bine in atelierele Lisei Bourbeau. In acest timp, ea a continuat sa scrie despre cele cinci rani care ne impiedica sa fim noi insine si despre cum putem ajunge sa ne iubim cu adevarat.
Lise Bourbeau are pana la ora actuala 21 de carti publicate si traduse in 20 de limbi, printre care si in Romania. Vanzarile au depasit 3 milioane de exemplare, iar metoda ei terapeutica este apreciata si implementata in 22 de tari.

Eveniment unic si exceptional!
In primul weekend al lunii noiembrie 2014 Lise Bourbeau vine in Romania pentru a sustine la Bucuresti atelierul « Asculta-ti sufletul ».
Acorda-ti sansa de a o cunoaste personal pe Lise Bourbeau si de a afla raspunsul la intrebarea ce nu o data te-a tulburat:
« Ce vreau sa se transforme in viata mea? »
Iar raspunsul poate fi unul, mai multe sau toate cele de mai jos, la a caror descoperire va contribui decisiv intalnirea cu Lise Bourbeau:
  • vreau sa descopar legaturile cu oamenii importanti din viata mea actuala
  • vreau sa ma eliberez de suferinta mamei mele, suferinta pe care am preluat-o inca din copilarie
  • vreau sa ma bucur de persoanele dragi cat inca sunt in viata
  • vreau sa stiu daca relatia de cuplu in care ma aflu este cea care ma ajuta sa evoluez sau dimpotriva, ma tine in loc
  • vreau sa gasesc care este directia potrivita pentru mine, acum cand sunt la o rascruce de drumuri si nu stiu incotro sa merg
  • vreau sa pot lua o decizie atunci cand fiecare din solutii par a fi in acelasi timp potrivite si gresite si nu ma pot opri asupra niciuneia
  • vreau sa descopar daca activitatea profesionala pe care o desfasor este sau nu in acord cu misiunea mea de viata
  • vreau sa constientizez care stil de viata si de alimentatie imi sustine cel mai bine obiectivele pe termen lung si ma ajuta sa ma reincarc cu energie si vitalitate
  • vreau sa inteleg ce valori, principii de viata, credinte ma propulseaza pe spirala ascendenta a evolutiei mele si ce prejudecati, mentalitati, tipare de gandire sau emotionale ma tin in loc sau chiar ma trag in jos
  • vreau sa imi gestionez frica mea de moarte

Temele dezvoltate  in atelier :
  • Identificarea nevoilor reale ale sufletului, care ne ajuta sa constientizam mai profund modul in care traim aici si acum.
  • Aprofundarea universului sufletului (astral) si al spiritului.
  • Experienta unei regresii de grup in vederea descoperirii ratiunii proprii de a exista.
  • Realizarea unui profund travaliu de reconciliere si iertare.
  • Exersarea unor tehnici de meditatie si intuitie pe diferite subiecte, vizand lumea sufletului.
In completarea notiunilor teoretice, de-a lungul celor trei zile vei experimenta numeroase exercitii si meditatii ghidate, care iti vor facilita intalnirea miraculoasa cu tine insuti si cu sufletul tau.
Cui ne adresam:
Oricarei persoane care doreste sa isi intalneasca sufletul, sa isi cunoasca nevoile reale si sa isi inteleaga propria ratiune de a fi .

Obiective :
  • Constientizarea nevoilor reale ale fiintei noastre
  • Cunoasterea si intelegerea propriei ratiuni de a exista
  • Experimentarea beneficiilor concrete ale reconcilierii si iertarii
Testimoniale
  • Am putut in sfarsit sa imi iert mama care m-a abandonat cand aveam 9 ani. L-am iertat si pe tatal fiului meu pentru absenta si violenta sa. Libera in sfarsit, am devenit creatoarea vietii mele si sunt gata sa scriu atat de dureroasa istorie a abandonului meu si atat de magnifica istorie a iertarii mele… O minunata aventura, de la abandon la iertare.
  • Certitudinea unui nou inceput, vointa de a trai clipa prezenta in deplin respect al nevoilor mele.
  • De cand am urmat atelierul « Asculta-ti sufletul », vidul interior pe care il simteam este acoperit de o bucurie si o pace inegalabila. Lucrurile se aseaza in viata mea intr-un fel armonios si sunt foarte constienta ca depinde doar de mine ca aceasta stare sa dureze. Am incredere ca voi reusi. Multumesc pentru tot.
  • Am participat la atelier cu dorinta de a regresa in alte vieti curioasa sa aflu detalii. La finalul lui, ma regasesc mai bine ancorata in viata mea, traind din plin bucuria de a exista aici si acum.
  • A fost o experienta unica pentru mine in acel moment, cu un mare impact asupra intelegerii fiintei mele. Am descoperit ca avem acces la informatiile sufletului nostru, ca le primesti pe cele de care ai nevoie, care apoi sa te poarte catre o acceptare si iubire de sine reale. Cea mai profunda vindecare s-a produs atunci cand am simtit cat de minunata si vulnerabila sunt si ce mare dar ar fi sa ma iubesc pe mine insami, in acelasi fel sau intensitate cu care pot iubi o alta persoana. Si de atunci mi s-a deschis acest drum nou. Sunt recunoscatoare.
Data : 31 octombrie, 1 si 2 noiembrie 2014
Program :  Vineri, orele 19.00 - 21.30
                   Sambata, orele 9.00 - 19.30
                   Duminica, orele 9.00 - 17.00
Pret: 375 Euro
Locatie: va fi anuntata celor inscrisi 
Luminita Baltaretu: +4 0726 136 664   contact@luminitabaltaretu.ro
Deoarece exista un parteneriat in promovarea evenimentului Lisei Bourbeau si ca sa ajute la a vedea cine de unde stie de seminarul Lisei si cat de eficienta este promovarea evenimentului aici va rog sa precizati cand va inscrieti ca stiti de eveniment de la Crina Veres si astfel Luminita si cu mine vom sti la final cat de eficient si util pentru voi este sa postez astfel de evenimente pe blog ! Multumesc ca existati !
Informatii detaliate: www.luminitabaltaretu.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.