Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

luni, 1 decembrie 2014

NOUA MEDICINA GERMANA - documentarul de 4 ore tradus din germana excelent de Felicia

careia ii multumim din suflet ca exista si a facut aceasta traducere intrucat traducerea facuta de mine si de Cristian Muresanu cu mici ajustari de la unii si altii nu se compara in calitate cu aceasta :)

Pentru vizionare da clik de doua ori pe imaginea de mai jos:



Multumim Felicia !!!!! :) te iubim

Comentariu Dr Crina

Dragilor dati mai departe si descarcati-l pe calculator fiindca exista sansa ca si acesta sa nu il mai gasiti curand :) din motive obiective, cunoasterea adevarului despre felul in care functioneaza continuumul minte-creier-corp-microbi face liberi oamenii si suntem greu de controlat cand nu mai depindem de sistem ci ne cunoastem pe noi insine :)

Sa ai o zi intreaga in fiecare zi !
Multumesc pentru cine Esti!

15 comentarii:

  1. Si eu multumesc ca existi, draga Crina, si ca prin tine mi s-a deschis la momentul potrivit poarta catre intelegerea deplina a NMG!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum putem sa-l vedem subtitrat deoarece daca il descarcam pe calc se pierde sutitrarea.

    RăspundețiȘtergere
  3. https://www.youtube.com/watch?v=Z57uBCcOdvI

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua si multumesc din suflet pentru munca imensa pe care a-ti depus-o pentru a traduce acest film lung.
    As dori sa va întreb cum a-ti integrat pe acest site butonul de Donate si posibilitatea de a dona o suma de bani cu ajutorul cartilor de credit enumerate lînga buton. Eu am de gînd sa fac un site si sa pun si eu un asemenea buton si nu stiu cum se face . Multumesc anticipat pentru raspunsul dvs. Toate cele bune si înca o data: respect pentru munca de traducere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am platit pe cineva sa faca asta :) niici eu nu stiu face asa ceva, dar stiu sa deleg cand am nevoie de ceva :)

      Ștergere
    2. Adevarat este ca atunci cand descarcam filmul,nu se descarca si subtitrarea.Ne puteti ajuta sa o descarcam din alta parte?

      Ștergere
  5. Cum se descarca acest film? Ma puteti ajuta? Multumesc frumos,anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  6. aici gasiti filmul la toate rezolutiile si subtitrarile disponibile pe youtube (max MP4 720p = 2,2GB, viteza buna la transfer):

    http://en.savefrom.net/?rmode=false#url=http://youtube.com/watch?v=Z57uBCcOdvI&utm_source=youtube.com&utm_medium=short_domains&utm_campaign=www.ssyoutube.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a descarcat dar fara traducere . Cum fac sa descarc cu traducere ? Multumesc Anticipat

      Ștergere
  7. O teorie lipsita de credibilitate. Atat de multi ciudati si impostori...Pai sa aiba ei copiii in spital diagnosticati cu cancer si sa ii ia acasa bucurosi ca totul e spre binele organismului...legea compensarii si alte absurditati! Pacat🧐

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut copil cu cancer si norocul a fost ca medicul a fost ok cu varianta mea ca a lor ar fi dus oricum la moarte si acum are 21 de ani, e in viata, e mama, e fericita. E usor sa judeci din afara, insa cand stii cu adevarat cum functioneaza mintea-creierul si corpul sti si cand e nevoie de sustinere sau interventie medico-chirurgicala si cand e cazul sa nu intervi. Iti doresc o viata frumoasa si fara boli!

      Ștergere
  8. Am fost diagnosticata cu cancer de pancreas stadiul IV. Am inceput chimioterapia. Ce ma sfatuiti? Cu ce sa incep?

    RăspundețiȘtergere
  9. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.